Sunday 14 January 2018

MUA Workshop dalam Slot Assalammualaikum TV Al-Hijrah | Aejdae

Syafi sebenarnya tak boleh move on lagi dengan MUA Workshop yang Syafi pergi haritu. hehe. Mana tak, first time mampu makeup yang nampak menjadi dan sweet je. hihi. Puas hati sangat untuk diri sendiri. yela, kalau pro dah tahap boleh jadi MUA pula kan. hehe

Siapa pernah tengok slot Assalammualaikum di TV Al-Hijrah? Haa, So siapa yang tengok pada 10 Januari lepas mesti sempat tengok suasa MUA workshop MJAC kan? dalam slot tu, Dr Maryam selaku CEO Mary Jardin, bercerita sedikit sebanyak tentang MJ dan MJAC.

Excited sangat bila tahu program yang Syafi join disiarkan dalam TV! hehe. walaupun hanya nampak kepala Syafi sekejap haha. Istimewa nya program ni sebab MJAC ni kan natural makeup yang sangat jarang ada di Malaysia. If ada pun, harga sangat lah mahal.

Selain itu, konsep MUA workshop yang siap ada high tea ni sangat lah jaran terjadi. mungkin ini yang pertama kali! hehe. seronok rasa bila selesai belajar cara makeup yang betul, dapat nikmati pula makanan yang enak dan fresh!



Cuba cari mana Syafi. hehe. hint; kepala dekat dengan backdrop haha








Alhamdulillah, semakin seronok bila duduk under company Mary Jardin ni, MUA workshop pun subsidized by HQ. Mary Jardin pun semakin mendapat perhatian media. syukur sangat!

Paling seronok, bila kini MJAC yang bakal dilancarkan ni, tetap memberi peluang kepada kami yang memilih natural product. baru tak rasa risau nak guna bahan makeup. hehe. Sebab macam entry Syafi sebelum ni, foundation MJAc sangat lah sesuai untuk setiap jenis kulit dan tak memberi kesan yang buruk pada pemakai.

Bahaya bahan kimia bertoksin tak akan muncul terus selepaspemakaian, tapi akan beri kesan jangka panjang. harapnya, labih ramai wanita di luar sana yang akan lebih perihatin dengan penggunaan barang harian.

Berminat jana income dengan MJAC? boleh terus whatsaap Syafi tau. jangan risau, kita di Mary Jardin, tiada MODAL diperlukan, tidak perlu menyimpan stok!

Hubungi Syafi : 019 914 1255

No comments:

Post a Comment

Introduction : Mary Jardin?

Masa pregnant, Syafi punya malas sampai tahap malas cuci muka. unless kalau make up. Pergi kerja macam biasa la, bare face. Dia punya ku...