Sunday 23 July 2017

Kepentingan Face Mask





Ramai yang tak tahu rupanya apa kebaikan dan kepentingan clay mask ni. Takpe, meh syafi story sikit kenapa gila sangat syafi setiap minggu ber'clay mask' ni hehe

So apa penting nya clay mask ni?

Clay mask merupakan regim penjagaan kulit muka yang sihat, seminggu sekali je cukup.

Pembersihan yang mendalam

Ha, jangan ingat pembersihan harian yang kita lakukan dengan pencuci muka untuk menanggalkan habuk, minyak, makeup dan kotoran dari permukaan kulit tu dah cukup.

Korang perlu tau Face Mask menaikkan lagi level perbersihan kulit muka. Hanya Facial Mask yang baik akan membantu menarik keluar kotoran yang tersumbat disebalik lapisan atas epidermis kulit kita.

Bak kata doktor Maryam Founder Mary Jardin, Detox Clay Mask ni macam CLOROX untuk Detoks kulit muka.

Perubahan pada liang pori dapat dilihat dan dirasa selepas penggunaan kali pertama. Serius.

Membersihkan pori tersumbat

Clay mask MJ ni ada Bentonite Clay yg sgt membantu untuk membuang kotoran dan menyerap minyak berlebihan.Ia juga membantu untuk membuang sel kulit mati yang terkumpul dipermukaan kulit serta membersihkan pori yang tersumbat!

Korang pun tahu yg punca utama jerawat senang nak tumbuh bila pori kita tersumbat maka ianya menjadi habitat kepada bakteria. So, dengan menggunakan Mask kulit akan lebih bersih dan tiada pori tersumbat.

Instant glow! Yang ni paling best.

Muka lebih berseri

Pakai mask ni akan bantu pengaliran darah sebab dari mula proses sapu masker dengan urutan lembut, tunggu mask kering, mask tu nak keras smpai la proses tanggalkan mask, akan mengembangkan saluran darah ke muka. Pastu pehhh silau glowing. Haha. Lepas kulit pn jadi licin and lembut je rasa.

Membantu penjagaan kulit wajah secara holistik

Clay mask ni sebenarnya akan bantu produk penjagaan kulit muka yang lain bertindak lebih efektif. Baru tak gaduh pakai produk mahal2 tapi takde effect punnnnn.

Kalau nak serum/face oil atau apa-apa produk yang anda gunakan menyerap ke kulit dengan lebih cepat dan mendalam anda MESTI ada Face Mask.

Dengan penggunaan Detox Clay Mask dengan kerap anda akan dapati toner/pelembap/krim dan produk penjagaan lainnya akan bertindak dengan lebih baik dan semestinya kesan yang anda inginkan akan tercapai dalam tempoh yang lebih pantas. Sebab apa? Sebab kulit lebih bersih. 🙆🏻

So nak ke nak clay mask lepas ni?

Kat mana nak cari DETOX CLAY MASK yang berkualiti?


Mary Jardin turut menghasilkan DETOX CLAY MASK yang semestinya dari bahan semulajadi dan organik. Jadi tak perlu risau kan risiko penggunaan bahan kimia merbahaya.

Istimewanya Detox Clay MAsk Mary Jardin ni, ia mengandungi FRENCH GREEN CLAY yang jarang ditemui. Green clay bertindak sebagai agent absorption (serap) dan adsorption (tarik keluar). Jadi, kotoron di kulit akan diserap dan ditarik keluar! 

see! bila kulit lebih bersih, rawatan semakin efektif!



Kandungan yang rich dan exclusive!

Jadi macam mana nak dapatkan? sangat mudah!

Hubungi Syafi segera!

Whatsapp 019 914 1255
Whatsapp 019 914 1255
Whatsapp 019 914 1255

1 comment:

Introduction : Mary Jardin?

Masa pregnant, Syafi punya malas sampai tahap malas cuci muka. unless kalau make up. Pergi kerja macam biasa la, bare face. Dia punya ku...